З 2014 року практикую сімейне консультування, психокорекційну роботу з дітьми та підлітками, психотерапевтичний супровід дорослих.
Маю чималий досвід роботи практичним психологом в державному освітньому закладі.
Постійно беру участь у різних навчальних проектах, тренінгах, семінарах, конференціях, інтенсивах, онлайн-форумах.
Учасниця Міжнародних фестивалів арт-терапії для дорослих та дітей; Міжнародних консультацій по співпраці в системі охорони психічного здоров'я дітей; Міжнародних конгресів, Міжнародних онлайн-конференцій та професійних онлайн-марафонів.
Проходила особисту психотерапію та час від часу повертаюся до цієї важливої в житті людини внутрішньої роботи, а особливо професіонала.
Постійно відвідую супервізійну групу та приймаю учать у інтервізійних зустрічах колег.
Веду соціальні проекти на благодійних засадах.
Фахова освіта (дипломи, свідоцтва, сертифікати):
Національний Педагогічний Університет імені М.П. Драгоманова: спеціальність за дипломом - "Психологія", кваліфікація "Психолог"; "Кризова дитяча терапія"
Київський Національний Університет імені Тараса Шевченка: "Психотерапія травматичного досвіду"
Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти: "Професійно орієнтований курс для практичних психологів закладів загальної середньої освіти"; «Фаховий курс «Особливості діяльності педагога в умовах війни» для практичних психологів закладів освіти»»; "Психологічна травма. Шлях до одужання"
Київський інститут раціонально-інтуітивної психотерапії "Я": "Сімейна психотерапія - підготовка сімейного психолога"; "НЛП в психотерапії"; "Логопедія для психологів"; "Технології раціонально-інтуїтивної психотерапії"; "Психологічна корекція дітей з вадами розвитку"
Міжнародне товариство Кататимного переживання образів та імагінативних методів в психотерапії і психології (МТКІП), Українська громадська організація «Інститут розвитку символдрами та глибинної психології» (ІРСГП): Асоційована членкиня ІРСГП МТКІП; "Навчально-практичний семінар основного ступеня символдрами. Вступ до символдрами. Теорія та практика (А)"; "Вступ до психотерапевтичної практики. Основи психотерапевтичного процесу. Психотерапевтичний сеттінг (Т1)"; "Робота з дітьми і підлітками: діагностика та психотерапія"; "Символдраматична майстерня "По той бік дзеркала""; Символдраматичний фестиваль "Дитинство без меж"
Центр надання освітніх послуг ТМ "Nazarevich Art": "Артпсихологія інклюзивного включення та супроводу дитини в освітньому просторі"; "Психологія кольору: технології в роботі психолога"; "Зображувальна терапія - розвиток, зцілення, допомога через малюнок"; "Таємне місце ресурсу"
Західноукраїнська асоціація арт-психологів та арт-терапевтів, Психологічний центр "Nazarevich Art": "Арт-терапія: тіло, вітальність, гармонія"; "Психоемоційна напруга дітей: основні шляхи оптимізації стану методами арт-терапії в системі освітнього закладу"; "Територія символу"; "Використання проективної методики "POTS+" в роботі психолога"; "Використання візуальних проекцій в системі психологічного супроводу у навчально-інклюзивному просторі"; "Використання методики "POTS+" у супроводі клієнтів з психосоматичними проявами"; "Використання воскового планшету в роботі психолога"; "Восковий планшет в роботі фахівців допомагаючих професій"; "Психологічна профілактика суїцидальних намірів засобами арт-терапії"; "Корекція психосоматичних проявів методами арт-терапії"; "Дистанційна модерація батьків у вирішенні дитячих проблем"; "Методи та форми супроводу клієнта в арт-терапевтичному процесі"; "Символіка казок: спадщина предків"; "Артрегуляція стресу, страху, сумнівів у часи невизначеності"; "Сила болю"
ГО Східноукраїнська асоціація арт-терапії, Всеукраїнська тренінгова компанія "Основа": "Діагностика і корекція залежностей методами Арт-терапії";
"Art-therapy for experts of helping professions"
Isaak Pintosevich System, Школа емоційного інтелекту: "Робота з переконаннями та емоційними травмами"; "Емоційний інтелект"
Київський міський Будинок учителя: "Форми і методи роботи практичного психолога"
UkrHelp Foundation, кафедра практичної психології Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, PsyCorps with Ph.D. ABPP John Thoburn, USA: "Psychological First Aid for Trauma"; "Work with trauma with persons who have a psychotraumatic experience: children, veterans, families"; "Modern methods and practices of psychological support for PTSD"
Національний Університет "Києво-Могилянська Академія" Університетська клініка Акерсхус (Лоренског, Норвегія) і ГО "Асоціація фахівців з розв’язання конфліктів та соціальної і психологічної підтримки "Слова допомагають"" (м.Київ, Україна): "Превенція суїциду в громадах"; "Самоушкодження серед підлітків та молоді. Алгоритм дій для працівників закладу освіти"
International WorkingGroup Trauma Surviving, Бюро кооперації OeAD в Одесі with Barbara Preitler, Austria: "Як психотравма впливає на пам’ять та здатність до зосередження - ідеї, як допомогти учням"; "Горювання за втратами як необхідність — розпізнати та прийняти горе, супровід процесу горювання"; "Звідки беруться лють і гнів? — Як можна спрямувати енергію цих емоцій у конструктивне річище?"; "Страх: зрозуміти і знайти вихід"; "Горювання і зникнення безвісти. Супровід близьких у важкі часи"; "Вина і відчуття провини"; "Регресія"
інші громадські організації, що надають якісні освітні послуги для підвищення фахової компетенції
Спеціалізація: сімейні стосунки; дитячо-батьківські стосунки; партнерські стосунки; психосоматичні прояви; психологічні травми та втрати, наслідки травматичного досвіду; особистісний розвиток; самореалізація; цілепокладання, мотиви і цінності; діти з вадами розвитку; вітальність, екзистенція
Сфери професійного інтересу: стосунки, комунікація, психологічні травми та втрати, психосоматичні прояви, кризові стани, збереження та відновлення психічного здоров'я
"Інтегративність - активізація і розвиток в ході занять емоційних, пізнавальних і поведінкових аспектів особистості, подолання протиріч між почуттями, думками і вчинками" - О.Копитін
АРТ-терапія (танцювальна терапія; терапія образотворчої діяльністю; кольоротерапія; бібліотерапія, казкотерапія; музикотерапія; лялькотерапія; маскотерапія; робота із пластичними матеріалами – ліплення, скульптура; гончарство; пісочна терапія; мандалотерапія; фототерапія; анімаційна терапія, тощо) - терапія творчістю та мистецтвом
Символдрама / Кататимно-імагінативна психотерапія (з гр. symbolon — умовний знак; drama — дія; kata – відповідний, залежний; timos – одне з позначень душі, емоційність; з лат. imago - образ; укр. емоційно – обумовлене переживання образів ) – короткостроковий і довгостроковий психоаналітичноорієнтований метод психодинамічної психотерапії роботи з уявою, що базується на принципах глибинної психології, метод «сновидінь наяву»
Техніки за напрямами і підходами (мультимодальності): Тілесно-орієнтованої терапія; Юнгіанський психоаналіз; Когнітивно-поведінкова терапія (КПТ); Орієнтована на розв'язання короткострокова терапія (ОРКТ); Гештальттерапія; Нейролінгвістичне програмування (НЛП); Десенсибілізація та проробка травм рухами очей (EMDR); Технології раціонально-інтуїтивної психотерапії; Нейропсихологічна діагностика та корекція; Сенсорна інтеграція; ABA-терапія; Системна сімейна терапія; Терапія внутрішніх сімейних систем (IFS); Кризова терапія; Позитивна психотерапія; Інноваційні технології психологічного консультування; Проективні методики, метафорично-асоціативні картки (МАК); та інші
☝️ Цілісність людини - запорука добробуту та гармонії, - досягається системним і багатоваріантним підходом.
☝️ Безпека життя і здоров’я свого та оточення задля еволюції.
☝️ Поліпшення якості життя людей через надання якісної, кваліфікованої допомоги.
Сім’я - єдиний, цілісний організм, що об'єднаний емоційними зв'язками, спільним побутом, відповідальністю (права та обов'язки), життєвими цінностями (духовними, матеріальними).
Якщо сім'я переживає труднощі психолого-педагогічного характеру і запит стосується поведінки/емоційних проявів дитини ("зробіть щось з моєю дитиною, бо це нестерпно...") - допомога надається усій сім’ї, а не тільки дитині!
Найчастіше, спільної роботи з батьками буває достатньо, щоб дитина перестала "сигналізувати" своїми реакціями, що "щось пішло не так" і потребує змін для подальшого її розвитку.
Дитині легше розвиватися, коли в її родині сформовано/панує почуття безпеки. Якщо дитина відчуває себе улюбленою і прийнятою, якщо з батьками у неї хороший, близький контакт, - тоді фізичний, емоційний, інтелектуальний розвиток (онтогенез) і соціалізація відбуваються природньо успішно. В процесі відновлення розвитку, задоволення потреб особистості, перебіг онтогенезу спостерігається інтенсивнішим. Змінюється навіть зовнішній вигляд дітей. Якщо ж контакт між матір’ю/батьками і дитиною порушений, дитині важко рости щасливою.